Aanbod Gordon Trainingen

Respectvolle Communicatie

Respectvol communiceren met anderen – thuis of op het werk – en tegelijk effectief zijn? Wie wil dat niet? Met de Gordon® Methode leer je hoe je met een paar nieuwe inzichten en tips kunt investeren in je persoonlijke en zakelijk relaties. Bekijk hier het aanbod aan Gordon Trainingen.

Leer aan de hand van het model van Dr. Thomas Gordon – het Gedragsraam – hoe je anderen motiveert om met jou rekening te houden. Maar ook wat je kunt doen om met de ander rekening  te houden, zonder jezelf weg te cijferen. Het Gordon model helpt je verder aan de hand van een aantal tools om escalaties te kunnen beheersen en zelfs helemaal voorkomen.

Overzichtelijk Stappenplan

En als je een conflict hebt, geeft het Gordon Model je een overzichtelijk stappenplan om voor jullie beiden een oplossing te vinden. Een oplossing die aan de behoeften van jullie beiden tegemoet komt. Een win-win oplossing dus.

Vanaf de eerste kennismaking met de Gordon Methode ben ik zeer gecharmeerd van de eenvoud en effectiviteit. Om dit aan zoveel mogelijk anderen te kunnen meegeven, heb ik de opleiding gevolgd tot Gordon Trainer. Ik heb de licenties behaald voor de trainingen aan vier doelgroepen en coaching. Klik verder voor meer informatie per doelgroep:

De Gordon Methode biedt bij uitstek een model voor effectieve communicatie en samenwerking, privé, in de opvoeding en op de werkvloer.

Praktische Vaardigheden

In alle cursussen uit het aanbod aan Gordon Trainingen leer je praktische vaardigheden en krijg je een duidelijk kader mee. Hiermee kan elke deelnemer in de praktijk zelf bepalen welke vaardigheden in welke situaties het meest effectief zijn.

Fijne sfeer in de groep, ruimte voor vragen, trainer weet te prikkelen. Praktijk en theorie combi is prettig, voldoende ruimte om ook echt te oefenen. – H.K

Lees hier nog meer reacties van deelnemers.

Het doel van elke training is om de relatie tussen jou en anderen te verbeteren. Het kan gaan om je eigen kind(eren), of die op de crèche. Je collega’s, klanten of de werknemers aan wie je leiding geeft. Je leert hoe je er meer respect zal ontstaan voor elkaars behoeften, gevoelens en standpunten.